marți, 12 aprilie 2011

Hy to all of you

În primul rând, vreau să vă urez tuturor bun venit pe noul meu blog! Probabil că mulţi dintre voi v-aţi dat deja seama că acesta nu este primul meu blog. Mai am grijă de unul, care poate fi găsit aici. În acela, însă, este, în general, vorba de chestii reale şi, foarte puţin, ficţiune. Însă cu acest blog am nişte planuri diferite. Fie că va fi vorba de ficţiune, fie că nu, am de gând să postez un conţinut despre care nu sunt sigură că este adecvat pentru orice vârstă. Va fi un blog în care voi posta pe teme legate de sexualitate, mai ale sado-masochism, sau teme legate de violenţă. Cele mai multe vor fi povestiri creeate de mine. Dar nu are rost să mai vorbesc despre asta... Dacă vă veţi decide să-mi urmăriţi blogul, veţi vedea şi singuri cam ce postez pe el. Eu sper să vă placă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu